Ogłoszenie


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

#1 2012-02-12 22:13:16

Idaumaru

Administrator

Zarejestrowany: 2012-02-10
Posty: 24
Punktów :   

Idaumaru - Karta Postaci

Informacje Ogólne



Imię : Idaumaru
Nazwisko : Gautsetsu
Wiek : 180 lat
Wzrost : 193 cm
Waga : 95 kg
Ranga : Kapitan Głównodowodzący
Wygląd ogólny : Idaumaru jest już bardzo stary. Jego rysy twarzy odzwierciedlają dokładnie to co zdążył przeżyć. O dziwo nie jest łysy. Co więcej, nie ma nawet siwych włosów !. Jego włosy są czarne i długie. Posiada pięć przedziałek, które sprawiają że jego włosy troszkę przypominają dredy.  Nosi je przeważnie spięte w kucyk. Oczy zakrywa na co dzień przeciwsłonecznymi okularami. Nosi je tylko po to by ukryć część swojej mocy, która jest po prostu niewyobrażalna. Usta ma notorycznie pocięte i zeschnięte. Posiada dziurę na prawym obojczyku, którą kiedyś zostawił mu na pamiątkę były głównodowodzący, którego pokonał w walce. Można powiedzieć że całkowicie nie wygląda na 180 lat. Ciało ma potężne, masywne, szerokie i wyrzeźbione. Ponadto że posturą przypomina trzydrzwiową szafę to jeszcze jest potwornie wysoki. Gdy przechodzi przez swoje drzwi do gabinetu musi schylać głowę i uginać kolana. Przeważnie nosi standardowy strój shinigami i ma przepasaną przez siebie Haori oddziału pierwszego lecz gdy schodzi na ziemie ( co jest bardzo rzadkim zjawiskiem ) to ubrany jest w czarny garnitur z pomarańczową koszulą i białym krawatem.
Charakter : Stary, zrzędliwy, uparty kapitan głównodowodzący. Takiego charakteru można byłoby się spodziewać po 180-letnim człowieku. Takich też było poprzednich dwóch kapitanów głównodowodzących. Ale nie Idaumaru. Ten nie tylko ogranicza się do papierkowej roboty i nękania zadaniami swoich podwładnych. Jest bardzo aktywny fizycznie. Uwielbia mieć pod ręką swojego zanpakutou,z którym czasem goni kapitanów, którzy mu podpadli. Ogólnie można się domyśleć że od dziecka siedział w oddziale jedenastym.
Na ogół chodzi uśmiechnięty. Stara się zapomnieć zawistnych nawyków 11 oddziału i próbuje być miłym i wyrozumiałym Seiretei. Nigdy nie wpada w złość. Nie jest przecież żądnym krwi mordercą. Jest bardzo lojalny wobec społeczności dusz także każdy shinigami, który zrobi coś przeciw zasadom jest ostro karany. O dziwo był kapitan oddziału mięśniaków wykazuje się dużą logiką w działaniu i nieprzeciętną wiedzą. Sam opracował technikę, która wymusza od jego zanpakutou imię. Do tej pory nikomu jej nie zdradził.
Historia postaci : Historia postaci tego człowieka sięga czasów Yamashiry Genryusaia - drugiego, głównodowodzącego. To właśnie Yamashira sprawując szczegółową kontrolę nad Rukongai znalazł dzieciaka, który potrafił jednym uderzeniem ręki skruszyć kamień na drobny pył. Zainteresował go chłopak więc zaproponował Idaumaru uczęszczanie do akademii shinigami. Idaumaru zgodził się entuzjastycznie. Nie wiedział że zajęcia nie są za darmo przez co narobił sobie trochę kłopotów u starego Yamashiry. Za dnia uczył się jak grzebać dusze zaś w nosy jeździł ze szczotką i wiadrem po całym Seiretei czyszcząc podłogi u kapitanów oraz drewniane konstrukcje schodowe. Nie starał się okazywać mocy. Był popychadłem w oczach innych studentów, którzy widzieli w nim biednego niedołęgę. Miał problemy z opanowaniem kidou. Z resztą do tej pory ledwo co wykonuje proste techniki. Ale Idaumaru nie załamywał się. Trenował swoje ciało i pewnego dnia na zajęcia przyszedł gość specjalny - porucznik oddziału 11. Uczył on studentów walki wręcz i tłumaczył że energia duchowa to nie jedyny sposób by zniszczyć wroga. Nikt ze studentów nie umiał dorównać kunsztowi walki panu porucznikowi. Wreszcie przyszła pora na Idaumaru. Niespłoszony adept wyszedł na matę i niewiele zastanawiając się przyłożył porucznikowi tak że potem sam musiał odbudowywać ściany budynku sali treningowej. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Bez konieczności zdawania egzaminu został przyłączony do oddziału 11. Zdążył wykonać parę misji jako shinigami. Parę ... szczerze mówiąc miał tak doskonałe saldo misji że nawet o jego pomoc ubiegały się inne oddziały. Jako zwykły shinigami wykonał 4 misje poziomu kapitańskiego. Wkrótce po tym porucznik został pochłonięty przez liczebną grupę adjuchasów. Oddział 11 znał tylko jedną osobę mogącą zastąpić to miejsce. I taką drogą Idaumaru został porucznikiem. Do rutynowej pracy shinigami doszła jeszcze robota papierkowa, którą kapitan bardzo chętnie zwalał na świeżo upieczonego porucznika, coraz trudniejsze walki, coraz trudniejsze misje i coraz to większe oczekiwania. Idaumaru pomimo siły i odporności porównywanej do legendarnego Zarakiego Kenpachiego nie umiał podołać nawałowi pracy jaki zsyłany był na niego przez Seiretei. Czuł że potrzebuje pomocy. Wreszcze zwrócił się do swojego zanpakutou. Uczony był że "te miecze to coś więcej niż kawałek stali" czy coś takiego. Szczerze Idaumaru nie przywiązywał do tego uwagi. Miecz służył mu za oręż. Wiele lat spędził na błaganiu swojego miecza by wyjawił mu swe imie. Rozmawiał z nim, dopieszczał, nawet chodził z nim na spacery. Jednak bezskutecznie. W końcu obrał inny sposób. Cztery lata zajęło mu opanowanie techniki, która zmusza mieć do wyjawienia imienia. I o to jest !! HYUARATAI !!!
Idaumaru opanował shikai. Jego moc wrosła diametralnie. Większość kapitanów wiedziała że on jeden z samym shikai dorównuje poziomowi głównodowodzącego. Jednak marzeniem Idaumaru nie było zostać najważniejszym gryzipiórkiem w Soul Society. On pragnął walki. W końcu tego nauczył go 11 oddział. W nadziei na zwiększenie trudności poziomu walk wyzwał kapitana na pojedynek o stanowisko. Początkowo kapitan odmówił ale Idaumaru nie pieścił się zbyt długo. Zmusił kapitana do walki. Gdyby kapitan nie wyciągnął broni to może Idaumaru już by dziś nie żył lecz jednak rozpoczął się pojedynek o świętych zasadach. Kto wygrywa ten zajmuje miejsce. Idaumaru nie miał większych trudności z kapitanem. I tak właśnie porucznik awansował na miano kapitana 11 oddziału. Długo żyło się w dostatku Idaumaru lecz przyszedł ten dzień, w którym Yamashira musiał opuścić stanowisko. Starzec nie chciał tak po prostu złożyć broni. Po 1008 lat rządzenia w Seiretei miał po prostu odejść ?? No cóż. Stary Yamashira rozpętał piekło w Soul Society. Nikt z kapitanów nie mógł uporać się ze starcem. Wszyscy zwrócili się o pomoc do ... zgadnijcie kogo .. TAK !! Właśnie !! Zwrócili się o pomoc do Idaumaru. Oj ciężki i długi to był bój. Trwał bez ustanku 6 miesięcy. W tym czasie porządnie już pooznaczani przeciwnicy nie mogli utrzymać swojego miecza w dłoni. Yamashira szykował się do ostatecznego ataku. Wielką iglicą przebił na wylot Idaumaru. W normalnych okolicznościach po dotknięciu tym bankai delikwent żegnał się z życiem bowiem bankai Yamashiry wysysało życie, ale nie poskromiło to potężnego Idaumaru choć ten został przedziurawiony na wylot. Kapitan chwycił za swoje znapakutou i zastosował na Yamashirze swój ostateczny atak. BAN-KAI !!

Atrybuty Shinigami



Zanjutsu( walka mieczem ) : 820
Hoho( szybkie kroki ) : 235
Hakuda( walka wręcz ) : 900
Kidou( wykorzystanie technik ) : 20
Zanpakutou Jinzen( porozumienie z mieczem ) : 516
Reiatsu : 100%
Reiryoku : 1000

Spis technik :
- Kendo
- Shunpo
- Hazesiri ( technika własna )

Zanpakutou



Nazwa zanpakutou : Hyuaratai
Typ zanpakutou : Fizyczny
Wygląd zanpakutou : Krótka katana, ma ok 40 cm. Rękojeść jest oplatana czarnymi wstęgami. Na ostrzu posiada wyrzeźbione napisy w kaligraficznym stylu "Stworzony by być".
Shikai : Okrzyk do wywołania Shikai : Pruj Hyuaratai ! W tej formie mój miecz diametralnie zmienia wygląd. Ostrze twardnieje, robi się szerokie ( ok. 10 cm ) a ostrze wydłuża się do 70 cm. Na tępej stonie miecza zaczynają się pojawiać wystające kolce, które służą do rozpruwania. W tej formie reiatsu zwiększa się o 20 % oraz lepiej jest wyprowadzać cięcia. Umożliwia wykonanie ataku Kendo Blast.
Bankai : Azerya Hyuaratai ! W tej formie miecz załkowicie zmienia się w ostrze gilotyny. W trzymaniu jest cięższy niż w formie shikai lecz ma większą powierzchnię przez co można blokować większy procent ciosów bezpośrednich. W tym bankai reiatsu zwiększa się o kolejne 20%. Umożliwia wykonanie ataków : Final Slash oraz Rikadou

Techniki przy użyciu zanpakutou :
Rikadou - Technika w formie bankai, jej działanie opiera się o złapaniu przeciwnika w pułapkę i uniemożliwieniu mu ruchu. Użytkownik techniki tworzy drewniany szkielet prostokąta, w który musi wejść przeciwnik. Jeśli przeciwnik znajdzie się w kwadracie to silne nici reiatsu oplątują przeciwnika, który nie jest w stanie się ruszyć. Zużycie reiatsu 60%.

Final Slash - Technika w formie bankai, działa w parze z techniką Rikadou. Jest to szybkie opadnięcie miecza przymocowanego do drewnianej konstrukcji Rikadou, pokrytego dodatkowo warstwą reiatsu. Powoduje ona rozczłonkowanie przeciwnika. Uniknięcie tej techniki jest niemożliwe a skuteczność 100%. Zużycie reiatsu 75%.

Kendo Blast - Technika działająca w formie shikai. I tylko i wyłącznie gdy przeciwnik ma opanowane Kendo. Polega ona na wystrzeleniu w stronę przeciwnika ogromnego strumienia energii, który jest w stanie poważnie poranić lub nawet zniszczyć przeciwnika. Zużycie reiatsu 50 %

Statystyki




Walki :
- wygrane : 140
- przegrane : 0
- remisy : 0

Misje :
- ćwiczebne : 2321
- rangi shinigami : 3509
- rangi porucznika : 1288
- rangi kapitańskiej : 2047


Tak wyglądam http://img844.imageshack.us/img844/4711/tek4f3aab5edb8162292608.png

Offline

 

Administracja


Okarin(3403307) -
Idaumaru(2266714) -

Toplisty

Zaprzyjaźnione strony









Bleach - Kurosaki Ichigo's Sword Zangetsu

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.przemiarki.pun.pl www.koronakielce73.pun.pl www.skawina.pun.pl www.psdzsamp.pun.pl www.gothicmulti.pun.pl